Vill ha!

Jag fyller ju snart år, för er som känner mig vet ju att jag ääääälskar att fylla år. (Vi kan hoppa över siffrorna som oxå ökar). Och nu har jag fått för mig att jag vill ha en Kitchen Aid! Jag tycker att det är roligt att baka och greja och då hade det varit perfekt med en sådan. Sen är det ju inte helt fel att den även är snygg. Men där kommer det stora problemet, vilken färg ska jag välja?? Jag gillar ju rosa men jag tror att jag tyvärr kommer att tröttna på den efter ett tag även om den är rosa. Och rosa ja det är ju lite Jenny men sen å andra sidan så är jag ju lite ”rädd” för färger så jag fastnar hela tiden för en svart eller vit. Klassiskt och en sådan färg tröttnar man ju inte på. Sen är ju faktisk den äppelgröna inte helt fel heller.. Ja egentligen behöver jag inte dra i håret så mycket än för jag har ju inte fyllt år än och jag vet inte hur mycket pengar jag får ihopa, fast det är ju inte lång tid till julafton heller så då kan jag önska mig bidrag till den då med! Men om nu det blir så att det ska få flytta hem en sådan till mig, vilken färg ska jag ta? Hjälp mig! Vilken färg hade ni valt? Det är ju även en inredningsdetalj eftersom den kommer att stå framme i köket. Och ja vi har ju då svart och vitt i köket med en önskan om att våga ta in lite färg i form av en matta eller ja kanske en Kitchen Aid.

Det finns ju fler färger än dessa här men detta är ju en överblick i alla fall.

2 thoughts on “Vill ha!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

