Fredags känslor

Idag är det en riktigt bra dag! Solen sken imorse, luften var frisk och andades fredag! Det är något visst med fredagar. Idag ska vi hem till mina föräldrar för lite mat och dricka. Vi ska även kolla in deras hus, vad som har hänt sen sist vi var där. Det är alltid lika kul.

Men innan vi ska dit så ska jag handla, gå ut med doggis en lång fredagsrunda och sen ska jag planera lite inför adventspyntningen. För till helgen så smäller det, då ska adventssakerna tas ner från vinden, gås igenom och ett eller annat, ÅH det måste jag ha detta året, lär väl komma. Och en eller två nya saker lär väl få inhandlas.

Här är en adventsljusstake som jag gjorde för två år sen tror jag.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

