Shopping på hög nivå

Igår var jag med Pia på Väla för lite shoppingtime. Jag kan inte ens komma ihåg senast vi var där, ja tillsammans då jag har ju varit där lite mer. Pia hade ett uppdrag, ett mål med sin shopping och det målet uppfyllde vi. Det är bra, för oftast när man vet vad man vill ha så hittar man det bane mig inte. Men denna gången så lyckades vi! Det blev även tid över till lite mat. När vi hade ätit och var ganska mätta så sprang vi förbi den här skylten, det var precis alldeles precis som vi bara kunde gå förbi utan att köpa varsin att mumsa på. Notering till mig själv, Det måste bli en runda ut dit snart igen!

Vi passade även på att testa lite roliga saker, jag kunde inte låta bli att testa dom här hornen, visst passar jag i dom? Allt klär en skönhet. Men inget missklär en fuling, eller hur är det nu man brukar säga?

Det blev även lite shopping för mig med. Jag skulle köpa ny foundation och just nu hade Clinique att köpte man två saker så fick man en present! Och det ville jag ju inte missa, det är ju alltid kul att få paket! Så jag köpte min foundation och en pennväsare (för typ 40 spänn) och fick min present! Pricken över i:et var att jag även hade en 20% rabattkupong så ja gick ju bara med plus kan man säga!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

