Det närmar sig

Igår bakade jag och hade mig. Vissa blev bra, andra mindre bra. Men det är väl lite typiskt mig. Jag bakade bland annat en kladdekaka med ett knäcktäcke uppe på. Jag skulle bjuda på den idag på jobbet. Utseendet blev väl inte det bästa men den blev så god! Så imorse skulle jag ha med mig kakan, grädde och elvisp. Och ja jag skulle haft med mig en skål till grädden men det glömde jag. Som tur var så fixade chefen en när det var dags att börja vispa. Kakan blev uppskattad så det var kul. Och kolla vad jag fick!! En helt underbar rosa bukett blommor. Så glad jag blev och att den även var rosa var ju inte helt fel. Så nu ska jag ta väl hand om den.

20121129-171356.jpg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

