Ett år äldre och mycket visare…

Ja nu är man 33 år (ung/gammal). Jag känner mig inte speciellt äldre eller visare för den delen. Fast man blir kanske inte visare när man är 33, tror att man måste vara betydligt äldre för att kunna säga att man är just vis. Eller har jag fel?

Min helg har varit helt underbar! I fredags så fixade jag och sambon inför mitt kalas. Det skulle bakas, städas, piffas också förberedde jag maten till lördagen. Jag slutade jobba redan vid lunch så det var väldigt skönt. På kvällen så hade jag och sambon myskväll och kollade på den nya Batman filmen. Den var faktiskt väldigt bra.

Sen var det ju lördag och min födelsedag! Jag älskar ju verkligen att fylla år, bästa dagen på hela året! Och till min stora lycka så hade snöat en massa under natten så det var vitt ute!

bild 2.

Sambon väckte mig vid åtta tiden med sång, paketer och kaffe på sängen. Även doggis var med, han hade en paket hängandes runt halsen ❤. När paketen var uppackade så sa han att det var dags att göra vid sig för klockan nio skulle vi äta frukost på Marina Plaza! Så det var bara till att hoppa ur sängen och ner i kläder och sminket fick hafsas på lite snabbt. Sen in i bilen och iväg.

bild 3.Som ni ser så ska jag baka en massa! Jag fick även en supersnygg tröja 
som jag redan hade tagit på mig när jag tog detta kortet.

När vi kom dit så stod min mamma och svärisarna och väntade på oss. Mammas sambo kunde tyvärr inte vara med men han kom till kvällen. När jag såg att dom stod där så kom tårarna, så underbart och mysigt! Jag har världens underbaraste sambo som fixar och har sig med sånt här. Nu har jag tyvärr inga foto på frukosten för jag var lite i paradiset så jag glömde ta några.

När vi sen hade varit där så körde jag och sambon en runda och köpte hem det sista och sen hem för att förbereda inför kvällen. Ljus skulle tändas, marschaller skulle sättas på plats och tändas, allt för att gästerna skulle känna sig så välkomna som möjligt! Min dag och kväll var hur perfekt som helst! Maten åts och kakorna frossades det i. Jag hade gjort två stycken Frozen cheescake med pepparkaksbotten och där blev en hel över! Så nu kan vi mumsa på den ganska länge.

bild 4.bild 5.

När kvällen närmade sig sitt slut så var jag väldigt nöjd med min dag och vi somnade båda ganska så utmattade och med ett leende på läpparna. Så bra man kan ha det ❤!

One thought on “Ett år äldre och mycket visare…

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

