Jag vann!

Jag fick ett mejl där det stod att ”Du vet väl att du har vunnit?”. Nej det hade jag missat! Det har varit så mycket att fixa och greja inför min födelsedag så jag har inte läst min mejl eller kollat bloggar. Så gissa att jag blev glad när jag läste att jag hade vunnit!

Jag var inne hos Anna och tävlade om dessa fina bakgrejerna och kastrullen. Jag blev så glad att jag vann!

image

P1010092-720x487Så nu väntar jag bara på att dom ska komma! Tjoho längtar! Det blev en perfekt födelsedagspresent! Tack Anna och Leila!

(Detta inlägg satt jag igår och försökte skriva, tror ni att det gick? Nej, jag tänkte att jag skulle blogga från Ipaden men det gick inte, safari bara stängde ner sig hela tiden. Så fort jag hade bifogat bilden så stängdes den ner. Och när jag hade skrivit fel och suddade så gick det inte att skriva igen. Kan ni fatta hur frustrerad jag blev! Så jag fick fortsätta på det jag började med igår).

2 thoughts on “Jag vann!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

