These shoes aren´t made for walking

Igår när jag kom till jobbet så hörde jag något som skramlade när jag gick, nej det var inte mina hjärnceller som krockade. Det kom liksom lite längre ner, så riste jag på ena foten och där kom det där skramlet igen. Vad har nu hänt?? Jag märkte inget när jag gick hemifrån så det måste ha hänt till eller från bilen. Så tittade jag under skon och där såg jag det tydligt och fint. Där var ett stort hål i klacken! Jo ett hål och i hålet hade det som hade gått sönder hamnat inuti, varav skramlet. Jag vågar inte riktigt skriva här vad jag sa när jag upptäckte det, det var ju inga billiga skor precis! Så fram med en tång för att försöka få ut det som låg där och skramlade, det var ett ganska irriterande ljud kan jag säga.

söndrig skoUrsäkta den dåliga bildkvalitén.

Som tur var så hade jag bestämt med Nina att vi skulle åka till Väla på kvällen för lite shopping och mys. Jag kom dit lite före henne så jag passade på att springa runt i de olika skobutikerna. Jag började i den affären där dom bland annat har köp 2 och betala halva priset för dom billigaste, det är ju ett ganska bra erbjudande. Jag hittade faktiskt två skor där men jag ville inte bestämma mig direkt så jag lade undan dom och sprang vidare till nästa. Och där var dom! Och vet ni vad jag gjorde ett riktigt bra klipp dessutom! Dom jag hittade var svarta, helt i skinn och hade kostat, med betoning på hade, 699kr och nu var dom nersatta till 299kr!!! Oh yes! Sånt gillar jag, att göra klipp. Speciellt när jag var lite tvingad att köpa nya skor. Jag blev väldigt nöjd så när Nina kom så var jag redo för annan shopping och massa prat.

skorDom hade lite högre klack än dom gamla men jag vänjer nog mig.

Jag och Nina började med att fika, det är ju faktiskt ett måste! Halva nöjet att göra det i ett köpcentra är att sitta och titta på folk! Visst är det kul? Tur att man själv är så ”perfekt”, haha ja man kan ju tro det. Nina fick fixat lite julklappar men jag fick faktiskt bara köpt skorna. Jag har redan fixat några julklappar så jag har inte så många kvar. Jag får inte glömma att även handla till julklappsleken. Det är ju så roligt med den. Brukar ni också ha den?

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

