Håll dig borta!

Jag vill inte ha med dig att göra, jag vill helst inte höra talas om dig, jag vill inte ha dig i mig och då pratar jag om förkylningen! Ni håller säkert med mig, jag menar vem vill ha en rinnande näsa, däpt näsa, en näsborre som är täppt och en som rinner, ont i halsen ja allt det där. Nej tack säger jag! Sambon är allt det där just nu (och han är ju man så ni vet hur döende han är) så jag kämpar med näbbar och klor för att hålla den borta! Jag laddar med c-vitamin och det får nog bli en del vitlök med.
Så håll dig borta! Get away!

20121213-105748.jpg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

