Dansa runt granen

granIgår klädde vi vår gran och jag blev ganska nöjd! Jag ville haft vita kulor, inte vita med en tomte eller med en gran, nej jag ville ha helt vita. Tror ni att det finns??? Nej, inte där jag har letat i alla fall. Ganska störigt faktiskt men så brukar det ju vara när man vet exakt vad man vill ha. Fast den blev ändå väldigt fin tycker jag med bara silvriga och lite matta silvriga kulor. Ni som har läst bloggen innan vet att vi hade ett dilemma inför julgransköpet. Skulle vi ha en äkta fin gran som luktar så ljuvligt eller skulle vi ha en vit i plast för att förändra oss lite. Det var den stora frågan. Ja ni ser ju vad det blev. Nu syns det inte på bilden men vi har faktiskt sprayat den lite med vitt snöspray och det blev väldigt snyggt om jag får lov att säga det. Det blev en kompromiss mellan den vita och den äkta gröna fina.

Vi har alltid haft endast röda kulor innan men i år kände vi för en förändring och det var kul att förändra sig lite. Hur gör ni med er gran? Rött, vitt (I wish), silvrig, blått, full med massa saker från barnen?

Ser ni den fina träväggen bakom granen som jag är grymt nöjd med!

6 thoughts on “Dansa runt granen

  1. Vad fin den blev, ett riktigt bra val. Nu blev det både och. Förstår frustrationen över att inte hitta det man har tänkt sig, det ser ju bara så snyggt ut inne i huvudet! Synd att man inte visste att du ville ha vita kulor, det såg ju jag på Ullared… Annars får du hålla koll nu när julutförsäljningen kommer och spara till nästa jul. Själv kör jag på 360 ljus, silvriga kulor och inget barnpynt…. det får Alice ha i sitt kök under trappan eller på sitt rum! Stor kram!

  2. Jättefin! Här är det röda kulor… o så har barnen fått hänga dit lite tomtar osv. Silvriga matta kulor hade jag kunnat tänka mig till nästa jul… hmmmm får jag fundera kring! 🙂 Mannens ljusblåa MFF-kulor slapp jag i granen detta året oxå *tjoohoo*

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

