2013

Oj det var väldigt längesen jag var här inne. Jag har haft lite bloggsemester, jag har inte ens läst de bloggar som jag brukar. Jag har bara varit ledig och myst utav det och att få vara med sambon, familjen och vännerna. Min jul har varit väldigt bra och vi har spenderat den med våra familjer. Sen har det varit en del helt apropå grejer med vänner, älskar verkligen sånt som blir bestämt lite hipp som happ. Som när sambon fick ett samtal vid tretiden på  eftermiddagen av en vän som sa att han tänkte grilla ikväll. Ja det var ju inte så ovanligt faktiskt då grillen används året om hemma hos oss, fast han menade att vi alla skulle grilla ute. Då började mina tankar gå på högvarv, vad ska jag ha på mig, dubbla strumpor, långkallingar, termosbyxor, vantar fast det blir nog lite jobbigt att äta korv med vantar på sig…. Så klart så löste allt sig, fast jag glömde att ta dubbla strumpor så fötterna blev ganska så frusna. När det var dags för kaffe så var jag inte sen med att erbjuda min hjälp. Och till min lycka blev det kaffe och kaka inomhus (ja jag är en fryskylling). Men oj vad jag gillar såna här kvällar.

bild 1Så här såg jag ut🙂. bild 2

Grillmästaren är i full gång.

One thought on “2013

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

