Årets första

Har ni tänkt på att idag är det årets första fredag! Visst är det härligt, jag älskar fredagar! Just denna fredagen är lite extra mysig för sambon slutar nästan lika tidigt som mig och det var längesen så det blir en extra lång fredagskväll. Man kanske till och med ska korka upp lite champagne, ja varför inte? Det måste ju inte vara något super speciellt för att man ska dricka det tycker jag, jag drack ingen champagne på nyårsafton för jag körde. Så ja jag tycker att vi får ta igen det idag.Om man nu behöver en anledning till att dricka lite extra gott så här en fredag så kan man ju alltid fira att det är just fredag för första gången år 2013! För att fira att det är fredag kan ju aldrig vara fel.

Denna veckan har ju varit väldigt skön, jobba tre dagar och sen är det helg igen. Tänk om alla veckor såg ut så här! Med samma betalning dock, tänk så mysigt det hade varit! En superlång helg där man inte behöver ha dåligt samvete för att man sov för länge eller att man har gått i den där mysdressen alldeles för länge. För man har ju flera andra dagar att gå upp i tid och få gjort allt det där som man bara måste. Jaja dream on, det lät bra i mina önskedrömmar i alla fall men jag tror inte att min arbetsgivare tycker att det låter lika bra.

På tal om att mysa, kolla in den här blicken som Santos gav mig igår när han låg och mös hos husse. Den går inte av för hackor! Liksom ”Kom inte hit det är jag och ingen annan som kelar med min husse nu”! Haha han ser ju nästan lite farlig ut där. Bilden är lite mörk men jag hoppas att ni kan se ändå.

santosHa en trevlig helg ♥

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

