Nattlig rutin

20130110-224047.jpg

Jag har fått dille på en sak när jag har gått och lagt mig. Nej det kommer inte att komma något barnförbjudet nu, långt därifrån. Jag har fått för mig att jag måste spela Yatzy, minst en gång innan jag lägger mig till rätta. Lite knäppt jag vet. Men när jag har lagt mig så kollar jag i telefonen en sista gång, kollar Facebook lite, Instagram en runda, kollar HD om det har hänt något. Jag sätter även på väckarklockan, sänker ljudet och sätter den på ljudlöst. Men innan jag lägger telefonen på nattduksbordet för den nattliga laddningen så bara måste jag spela en eller ja för det mesta två rundor Yatzy. Jag kan liksom inte bara hoppa över det, det har blivit min nattliga rutin. Som nu har jag spelat en runda, det blir nog en till efter att jag har skrivit klart här. Jaja är det inte värre än så ;). Har ni också sådana grejer för er? Eller är det bara jag som är lite småknäpp.

Sov så gott!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

