Frysa häcken av sig

Det var -13.5 grader i morse här i Helsingborg! Kan ni fatta det? Det är ju så att snoret i näsan fryser och man vill bara krypa ner i en varm säng och dra täcket så långt upp som det bara går. Fast det går ju inte, det var min morgon att gå ut med doggis så det var bara till att klä på sig ordentligt och ge sig ut i kylan. Som tur var så blåste det inte, då hade det varit lite smått jobbigt. Det positiva när det är så kallt ute är att jag kan ha på mig min fina björn mössa. Den är så himla fin men det krävs att det är ett antal minus ute för annars så blir den lite för varm.

bild 1Ha en bra dag mina vänner!

 

2 thoughts on “Frysa häcken av sig

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

