Att ha vunnit

Jag prenumererar på Glossy Box varje månad och älskar verkligen när man får sms:et från posten att jag ska hämta mitt paket. Under december månad så hade dom tävlingar på sin Facebook sida varje dag där man kunde vinna olika produkter. Jag var väldigt flitig när det gällde tävlandet, jag missade inte många dagar som jag gick in och tävlade. Och det lönade sig! Jag vann! Och inte vad som helst heller, utan produkter till mitt hår. Det var absolut den bästa vinsten! Mitt hår behöver all den hjälp det kan få, ja nu är det ju inte en risbunke jag har på huvudet men lite glans och lite extra omvårdnad är ju aldrig fel. Jag är tyvärr för snål för att köpa ordentliga grejer. Så detta var ju så perfekt! Gott luktade det också, det är ju pricken över i:et, man vill ju inte gå runt och lukta unket eller ”gammal tanta som har badat i för mycket parfym”. Då vill man helst bara krypa ner på knä och hoppas att man kommer undan det där hemska parfymmolnet. Nej detta luktade gott och där var en massa roliga saker med. Jag kommer att få så fint, glansigt och välmående hår!

bild 2

bild 1

2 thoughts on “Att ha vunnit

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

