Dagarna flyter på

Mina uppdateringarna har det varit lite si så där med nu de sista dagarna. Ibland blir det så, dagarna bara flyter på och helgerna bara springer iväg. I helgen som gick så var vi på kalas hos svärmor som hade fyllt år. Det var full action och en massa god mat med bland annat chips i huvudrätten, det ni! Tyvärr har jag inga bilder att visa. Vi köpte en systemkamera (Canon) för lite mer än ett år sedan med tankarna på att vi skulle fota en massa. Så har det tyvärr inte blivit, vi är väldigt dåliga på att använda den. Bilderna blir inte bra, ja det är ju inte kamerans fel, men man tappar lite av det roliga när det inte blir bra. Vi har pratat om att vi måste lära oss den men vi har inte fått tummarna loss. Ändå har vi två vänner som är väldigt duktiga på att fota och de har också Canon. Nej nu lovar jag mig själv att den där kameran ska hänga med mycket oftare, man lär ju inte sig genom att den bara ligger där hemma.

Nu ska jag göra det bästa av denna lite tråkiga och regniga tisdag. Ha en bra dag mina vänner!

twitt

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

