Wedding Edition

Jag har sparat länge och önskat mig pengar när jag har fyllt år och på julen och nu äntligen är den beställd! Vad snackar jag om? Jo en Kitchen Aid! Jag tycker ju att det är roligt att baka och hålla på så vad passar inte bättre än just en Kitchen Aid? Tjohoo säger jag bara! Jag har dock haft lite (läs MYCKET) beslutsångest när det gäller färgen. Jag gillar ju rosa men kommer jag att gilla den lika mycket om typ 2 år? Kommer jag att titta på den och tänka, ”Vad tänkte jag där?”. Det är ju för mycket pengar för att ångra sig sen efter nåt år. Så då var jag inne på en vit eller en svart, klassika färger som man inte tröttnar på. Så när vi stod i affären så var där en pärlvit, den är inte så kritvit utan lite mer kräm också glittrar den. Glitter och glamour är jag ju också lite svag för. Så en sådan fick det bli, sambon och affärsbiträdet hade nog tröttnat på mig för längesen. Dock så var där en annan som malde längs bak i huvudet på mig, fast nej den var ju för dyr och jag skulle ju tycka om denna. Hem och packa upp den och satte den på sin plats. Nja jo det blev väl ok, jag var inte alls så exalterad som jag trodde att jag skulle vara. Efter blod, svett och tårar, ja det kändes faktiskt lite så, så  bestämde jag mig och den åkte ner i lådan igen. Det skulle minsann få bli en Frostvit, Wedding Edition. För jag ska trots allt ha denna i en hel evighet och då ska jag titta på den och le och vara super nöjd! (Sen kom det även lite hjälp 😉 ).

Så nu är den beställd! Den ska komma nästa vecka, som jag längtar!

156EFP slider_KitchenAid700x400Bilderna är lånade från Royal Design.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

