Lyxigt värre

Nu har jag testat mitt nya schampo och balsam och nu förstår jag hur alla kändisar kan ha så fint hår. För oj vilken skillnad det var mot mitt vanliga schampo. Detta var verkligen en lyxig känsla och håret känns så underbart mjukt och det har fått en sådan volym så det liksom bara studsar.
I love it!
Nu ska bara håret och växa och bli lite längre så blir det riktiga hollywood lockar! Hihi ja eller nåt men riktigt nöjd är jag i alla fall.

20130213-133221.jpg
Gammal bild när håret var lite längre.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

