I’m seeing tuesday and dreaming about friday.

Idag var det verkligen segt att gå till jobbet, helst av allt ville jag bara dra täcket över huvudet och bara sova vidare. Fast det gick ju inte😛.

Helgen har varit full med kalas, fest och barnkalas. Jag undrar lite vart helgen tog vägen. Fredagen spenderade vi på Väla för att hitta presenter, vi brukar vara lite mer ute i god tid men förra veckan var ganska full och sambon har fått jobba över en del. Så fredagen fick det bli. Vi blev klara ganska snabbt faktiskt så det var skönt, när vi körde hem så körde vi inom vår absoluta favoritrestaurang, Big Buddah och tog med oss mat hem. Vi orkade inte sitta där, ibland är det mycket skönare att sitta hemma. Pluset är ju också att då kan vi båda ta ett glas vin, inte helt fel det heller. Vi kollade på Gladiatorerna också, jag gillar verkligen det programmet. Man är ju så himla duktig och har så bra teknik när man sitter hemma i soffan. Det hade varit jätteroligt att få testa deras hinderbana, sambon trodde att jag skulle vara halvt död av att bara åka dit, nja det tror jag ju inte men jag är ju rädd för vatten så jag hade aldrig kunnat hoppa ner i poolen som dom gör. Nej nej jag hade velat sätta mig på kanten och helst gå ner i vattnet med hjälp av en liten stege som där brukar finnas. Om jag nu inte redan hade svimmat efter att ha sprungit och gjort de hinder som är på vägen dit. Det hade ju inte varit helt omöjligt!

Nu ser jag framemot att arbetsdagen ska ta slut och sen ska jag köra till min mamma för lite mor och dotter tid.

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

