Första på länge

20130305-134631.jpg

Idag när jag skulle gå till affären för att köpa lite lunch så var dom där och bara skrek mitt namn! Härliga, fylliga och vackert röda jordgubbar! Jag kunde verkligen inte hålla mig utan grabbade tag i en ask direkt. ”Från Spanien” stod det på skylten men jag lovar, när jag tog första tuggan så kvittade var dom kom ifrån för det var sååååå gott! Bara när jag skriver nu så vattnas det i munnen på mig. Jag köpte dem för att jag och sambon kan avnjuta dem ikväll men en var jag bara tvungen att smaka. Dom kunde ju faktiskt vara jätteäckliga och då var det ju bra att jag hade smakat dem innan så vi inte blir för besvikna ikväll. Ni håller väl med mig🙂.

One thought on “Första på länge

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

