Ensamtid

Igår hade jag lite ensamtid hemma. Det är faktiskt lite skönt att ha det lite då och då. Av någon konstig anledning får jag gjort ganska mycket då. Jag städade, inte bara slängde runt med dammsugaren, nej det blev hela baletten med dammning, ja dammsugning så klart och moppning. Det luktade så härligt fräscht och gott sen i hela huset! Det blev även lite tvättning så att vi har lite kläder att ta på oss. Det är ju alltid bra, känns lite jobbigt att gå till jobbet i mysekläder. Visst känns det så skönt när man har varit så flitig!
Nackdelen när jag är själv hemma är att det blir ingen direkt ordning med maten.. Så igår blev det pasta med ja pasta… En skvätt olivolja och svartpeppar lyxade jag till det med. Ja jo en sak till men det vågar jag knappt skriva… En klick hamburgerdressing till är faktiskt ganska gott! Haha jag vet att det låter lite konstigt men testa! Det är gott🙂.
När jag äntligen landade i soffan så var det dags för tånaglarna att få sitt. Så det blev en mörk mörk rödbrun färg. Jag gillar verkligen den färgen.

20130307-111830.jpg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

