Bakat

Nu har min Kitchen Aid fått arbeta igen! Jag är så glad att jag köpte den! Jag bakar inte superofta men jag lovar att det kommer att bli mer nu. Det är ju så himla bra när man ska vispa som till exempel när socker och ägg ska vispas poröst. Det var ju bara till att sätta igång den och låta den arbeta. Under tiden kunde jag förbereda resten av ingredienserna eller som nu så skaldade och skivade jag äpplen. Det är ju väldigt praktiskt får jag säga. Denna gången så blev det äpple och kanelmuffins, väldigt mumsiga!

bild 1 bild 2

4 thoughts on “Bakat

  1. åhh dom ser smarriga ut 🙂 Ska sätta på 15 kaffe nu efter en jobb dag det skulle inte vara så dumt att ha en nybakad kanelmuffins 😉 Får flörta med dottern att hon ska baka 🙂

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

