Beslutsångest la grande!

Ja jag vet att detta borde vara ett väldigt lätt beslut att ta men ibland så slår det lite slint i huvudet och man vet varken fram eller bak… Nu undrar ni kanske vad jag dillar över. Det handlar om träning. Jag har aldrig varit en sån som gillar att gå och träna. Jag var typ 32 när jag började att gå på gym för första gången. Jag kan väl inte säga att jag älskade det då heller men jag gillade att se resultatet som det gav, lite muskler och lite fastare här och där är ju verkligen inte helt fel. Tror ni att jag kan komma dit i tankarna, hur gött det faktiskt kändes när man hade tränat och när man var och tränade och man kunde öka vikterna lite och känna att man klarade av det. Att det ska vara så svårt!!! Jag fattar inte det egentligen, jag tänker varje dag när jag vaknar att idag ska jag minsann gå och träna. Men det har jag glömt helt när jag kommer hem, eller glömt har jag väl inte men jag har glömt själva känslan av att vilja. Vilja gå och träna och bli pigg och glad och allt annat som det för med sig, nej då kallar soffan eller något annat betydligt högre! Jäkla Jenny, ja jag blir irriterad på mig själv att jag inte får loss häcken, det ska ju inte vara så svårt! Det är bara till att masa sig dit. Jag tränade ju Milon, det är sån cirkelträning och jag gillade faktiskt det. Det går ganska snabbt och är ändå effektivt.

Nej nu hoppas jag att denna känslan som jag har nu när jag skriver även sitter i när jag har kommit hem! Go Jenny!

20121122-164549.jpg

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

