Att längta

Sedan mitt senaste inlägg så har faktiskt snön smällt undan en hel det. Verkligen skönt tycker jag! Man har kunnat börja drömma om våren och öppna skor och tunna kläder. Och kunna känna gräs mellan tårna. Åh vad jag längtar!

Sen kollade vi på vädret och imorgon ska det komma en massa snö igen, tror att dom pratade om 30 centimeter! Åh nej säger jag bara… Idag blåser det så man får hålla i sig så man inte blåser iväg till Danmark. Ja nästan så känns det i alla fall. Så det är väl den blåsten som ska dra hit en massa snö. Nej nu vill jag gå utan strumpor och visa mina målade tånaglar ;).

Längtar till våren! Denna veckan förra året så var det ju 21 plusgrader här! Inte snö så långt ögat kunde nå.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

