Få lov att slappa

20130320-140831.jpg

Igår var jag och tränade för andra gången denna veckan. Ja jag kände mig faktiskt ganska så duktig. Igår tog jag även i det där lilla extra. Jag tränar ju endast styrketräning men jag skulle vilja testa på något pass. Då är jag ju lite löjlig när det kommer till att där är mycket folk. Och det är det ju på pass. Jag som är ganska så otränad och flåsar som en svettig flodhäst och har en uthållighet som en gravid kossa, tror ju att alla andra tittar på mig och tänker Vad f*n gör hon här eller nåt sånt. Innerst inne så vet jag ju att det inte är så men jag kan inte riktigt få det ur skallen. Nån gång kanske men jag kör min styrketräning så länge. I alla fall det var ju inte det jag skulle skriva om, nej jag skulle berätta att när jag hade kommit hem igår så satte jag mig fem minuter i soffan och drack vatten och pustade ut. Sen blev det duschen och vad är inte bättre att hoppa i efteråt än min one piece! Så himla skönt! Grenen är ända nere vid knäna för jag råkade köpa en herrstorlek men den är precis lika skön för det!
Sen var det soffläge och väntan på att The Following skulle börja. Såg ni också d

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

