Inredning, buffé och goodiebag

INREDNINGSGLADA-TJEJER

Ikväll så ska jag och min mamma på inredningskväll på Ekebymöbelaffär. Det ska bli jättekul! Vi ska få lära oss lite om inredning och jag tror även att det blir en hel del om Feng Shui för hon som håller i det är just en Feng Shui konsult, bland annat. Hon som ska hålla i föreläsningen heter Jannice Wistrand. Jag har läst om henne innan så det ska bli kul. Vill ni läsa hennes blogg så kan ni gå in här.

Så nu ska vi komma hem fulla med idéer som vi ska försöka att omsätta i våra egna hem. Får hoppas att det blir lika bra som i vår fantasi och förhoppningar. Man skulle även få buffé och bästa av allt, eller ja nästan i alla fall, var att vi skulle få varsin goodiebag! Längtar redan efter att få öppna den och se vad där kan vara. Förhoppningsvis något som ger mig massor av inspiration för just nu är det rätt tyst på den fronten. Men kul ska vi ha ikväll! Jag lovar att berätta hur vi hade det.

 

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

