Åh yes!

50-shades-of-grey

Vet ni vad jag har fått? Jag har fått alla tre böckerna Fifty Shades of Grey som ljudbok. Jag har varit ganska nyfiken på den eftersom så många har varit i så extas över den. Sen är jag inte så bra på att sätta mig ner och läsa, jag får liksom inte riktigt ro och behöver läsa om meningarna. Riktigt störigt egentligen för jag tycker att det låter så mysigt när folk säger att dom sätter sig i sin favoritfåtölj med en bra bok och en stor kopp te och bara förlorar sig i bokens värld. Fast nu kan jag göra det i en lyssnade form istället. Jag tror att det blir betydligt lättare att lyssna än att läsa.

Jag kan inte riktigt hålla mig utan vill börja lyssna redan nu! Igår kom jag hem rätt sent eftersom jag var på inredningskvällen (inlägg om det kommer lite senare) och då skulle jag börja med att föra över boken till telefonen och det tog sin lilla tid. Det där med att synka telefonen är jag lite, läs väldigt dålig, på att göra. Så nu sitter jag på jobbet och längtar tills jag kan börja lyssna på den. Jag kanske kan lyssna lite på den på lunchen om jag är själv annars så tycker nog kollegerna att jag är lite väl osocial. I vilket fall som helst så kommer jag i alla fall börja att lyssna på första boken idag!

Måste bara visa denna bilden, jag såg den när jag googlade runt. Lite rolig faktiskt😉.

fifty-shades-of-grey-onesie

2 thoughts on “Åh yes!

  1. Vilken trevlig blogg du har! Kom in på den av en slump av att vi båda två följer Lelia Lindholm på Instagram.🙂
    Jag och en mammakompis driver också en mamma/barn/livet-blogg. Kika gärna in vid tillfälle på Hängpattar.se🙂

    Ha det gott!

    /Nicola

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

