Ett bättre val

Igår var jag och gjorde vid mina naglar, äntligen! Det har gått lång tid denna gången och jag har verkligen saknat mina vita tippar. Jag har ju varit ”våglig” de senaste gångerna och haft glitter och lite annat. Men nu var det dags för vita franska tippar, åh som jag har saknat det. Det ser så rent och fräscht ut och jag är redo för våren😀.

När jag körde hem från henne så skulle jag komma på vad jag skulle äta. Sambon var iväg så han skulle inte äta. Jag började vela mellan Burger King och mackor hemma. Mackor, burgare, mackor… Så gick det runt i huvudet på mig. Till sist så bestämde jag mig för Burger King, jag skulle ju ändå träna sen på kvällen så då gjorde det inte så mycket. Ja det är lätt att hitta ursäkter när man är sugen på nåt. När jag svängde in mot drive in så ligger City Gross sidan om och då blev jag bara så sugen på grillad kyckling, så jag svängde in bilen till parkeringen istället för Drive in. Då måste jag erkänna att jag kände mig väldigt duktig! Nu blev det tyvärr ingen grillad kyckling för dom var slut, lite besviken blev jag allt och började ångra mitt val men jag köpte tonfisk istället också blev det tonfisksallad. Det blev lika gott!

bild 1 bild 2

När jag kom hem så fixade jag till den och kokade lite ägg och pasta att ha i och sen när jag hade mumsat i mig det så blev det till att lyssna lite mer på min ljudbok. Och nu mina kära vänner börjar det hända saker😉.

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

