Kitchen Aid kokbok

När jag köpte min underbara fina Kitchen Aid så kunde man skicka in och få en kokbok. Försäljaren sa att det kommer att ta ganska lång tid innan jag får den men hon lovade att den skulle komma. Så i fredags så låg det en avi i brevlådan att där var något jag skulle hämta ut. Jag hade absolut ingen aning vad det var nåt. Inte ens när jag hade hämtat paketet men när jag öppnade det så kom det ett glädjeskrik, tur att sambon inte hade börjat att köra än för då hade han nog kört av vägen. Så glad man kan bli! Den är ju tjock av en massa olika recept. Som jag ska baka och laga mat och till och med göra drinkar, där var hur mycket som helst!

Sidan om receptet så är där en bild på vilket tillbehör man ska använda till just det receptet. Väldigt bra tycker jag! Är det någon som har gjort något från deras kokbok?

bild 1. bild 2. bild 3 bild 4 bild 5

2 thoughts on “Kitchen Aid kokbok

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

