I went bananas!

Igår åkte jag till Väla för att handla till sambon som snart fyller år. Jag hade någorlunda koll på vad det var jag skulle köpa. Nu kan jag ju inte skriva det här för risken finns att han läser det. Men i alla fall, jag älskar verkligen att handla presenter! Det är så roligt att först gå och tänka på vad man ska köpa och klura ut det absoluta perfekta (hoppas jag att det blir iaf) och sen göra slag i saken och handla. Och igår var det dags, ensamtid på Väla! Det är inte så ofta och det märktes, I went bananas! Haha jag shoppade järnet! Det var så roligt. Jag tror att jag hittade det perfekta, eller nästan i alla fall, till sambon men det tog inte slut där. Jag shoppade oxå en del till mig själv. Det blev en ny scarfs, nya solglasögon och ja lite mer smått och gott. Så härligt! Jag har tagit kort på scarfsen men jag glömde ta kort på solglasögonen och just nu ligger de i bilen och väntar på att få bli använda. Ni får en bild sen! Jag gillar verkligen dem.

bild Shoppingen tog inte slut där😉. Sen fortsatte jag på IKEA. Jag kom ut med en fullproppad kasse och en stor grön växt under armen! Det blev ljus, doftljus, påslakan, badrumsmatta, handdukar och ja där var nog något mer. Visst är det roligt att få lite flipp ibland!? Påslakanet som jag köpte har vi kollat på några gånger men inte fått tummarna loss men nu var tummarna så långt ute så det var inga problem att lägga ner dem i shoppingväskan. När jag kom hem så slängde jag in dem i tvättmaskinen direkt så jag skulle kunna bädda rent med dem. Och jag sov som en prinsessa! De var så mjuka och lite silkiga. Ni kan hitta dem här.

palmlilja-paslakan--orngott__0165630_PE320732_S4Bilden har jag lånat av IKEA.

Det ska blir så roligt när jag ska få ge sambon sina eller sin😉 present/presenter. Vi ska ha kalas för han på lördag men han fyller inte förrän på måndag så han får vänta med mina tills dess.

8 thoughts on “I went bananas!

  1. Jisses så snygga påslakan. Håller på att byta ut mina gamla och kasta. Nya har jag köpt och kom på posten idag men jag behöver kasta fler och dessa var ju riktigt granna!🙂
    Kram Helena

  2. Sååå gott i kroppen och få shoppa loss! Gjorde samma för 2 v sen och spenderade 1300kr på bara MIG! Måååånga år sen det hände😉 Kram!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

