Kärleken

Idag fyller min älskade sambo år. Ett stort GRATTIS till dig min älskling! Han blev firad med kaffe på sängen och presenter att slita upp. Han fick nog inget skönt uppvaknade med min inte så fina sångröst men jag kompenserade det med fina presenter :D.

I lördags så hade vi kalas för honom (är det rätt mamma ;)?). Det var fullt hus men finns det hjärterum så finns det stjärterum ;). Vi bjöd på grillat, årets första, så det blev kycklingfilé, ytterfilé, majs och en massa gott gott om jag får säga det själv. Jag hade även bakat hans favorittårta, Pavlovarulle. (Så enkelt och otroligt lätt det var att göra maräng nu med min Kitchen Aid!) Sambon blev grattad ordentligt med en massa fina saker som öl (Mariestad så klart), grilltillbehör, någon fiffig marinadskål, presentkort ja en hel massa! (Jag vill oxå fylla år nu!!)

bild 1 bild 2

Idag ska han fira sin dag i Växjö då älskade hemmalaget HIF ska spela match där uppe. Så jag hoppas att grabbarna gör ordentligt med mål för han!

Grattis än en gång min älskling! Älskar dig ♥

One thought on “Kärleken

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

