Hur har jag kunnat missa det

facetime-for-ios-icon

Jag blir faktiskt lite irriterad på mig själv när jag har missat vissa saker. Som till exempel har med iPhone att göra. Jag är lite av en tekniknörd, ja faktiskt även om man inte kanske tror det. Nu har jag missat att det är gratis att ringa med Facetime så länge man är på ett WiFi så klart. Det funkar med 3G också men det är ju olika hur ens abonnemang är uppbyggt, de flesta har ju en ganska så stor mängd gratis 3G och sen brukar det bara gå ner i hastighet. Jaja det vet ni ju. Det är ju samma sak som med Skype, där är det också gratis när man är uppkopplad på ett WiFi. Fast nu gällde det ju iPhone eftersom jag är lite av en iPhone fantast😉 och det är bara dom som har Facetime.

Så idag har jag pratat med en som är i Portugal via Facetime och gratis! Allt som är gratis gillar man ju, eller ja kanske inte allt men ni vet vad jag menar. Så nu är det bara till att ringa via Facetime istället så får man ju även se varandra, en win win situation!

facetime-iphoneBilderna har jag tagit från Google.

2 thoughts on “Hur har jag kunnat missa det

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

