Jag vann!

Jag tycker att det är jätteroligt att tävla och speciellt när man vinner, så klart :D. Bildeve hade en tävling på sin Facebooksida där man kunde vinna 1000 kr att äta för på Wikens Hamnkrog samt att få chansen att få låna den nya Renault Clio Sport Tourer. Ni som känner mig vet ju att jag är lite smått tokig i bilar och då kan jag ju inte missa en sådan tävling! Man skulle motivera varför man skulle vinna och jag är ju inte så bra på att komma på bra motiveringar och samtidigt vara lite vitsig men jag försökte. Och denna gången så lyckades jag! Jag vann! Tjoho! Jag skrek till sambon ”Jag vann på Bildeve!”. Detta var ganska sent på kvällen som jag såg det och vi var väl båda lite trötta så han skrek tillbaka ”Brann Bildeve?!?!” Haha lite komiskt var det. Han blev lika lycklig som jag. Jag menar bara kolla in bilen, den är snygg!

             Clio       UPPDATERAD! Detta är den nya modellen! Den är så läcker! 
       Bilden är från länken jag fick av Jessica på Bildeve.

Så i lördags så var jag och hämtade presentkortet, vi har inte kommit fram till ett datum än när vi ska låna bilen. Tjejen som höll i tävlingen var verkligen jättetrevlig! När jag kom för att hämta presentkortet så fick jag en stor kram och ett stort grattis! Jag fick ett stort kuvert och vi kom överens om att jag ska höra av mig när vi vill låna bilen. När jag öppnade kuvertet så låg där inte endast presentkortet utan även lite Bildeve godis och ett vykort där hon hade skrivit väldigt gulligt.

bild 3 bild 4 bild.Åh vad jag älskar att vinna saker, man blir så himla glad! Speciellt när man blir så bra bemött som jag blev, tack Jessica!

Uppdaterat! Jag hade fått tag i en gammal modell av bilen så nu har jag uppdaterat bilden och ni kan klicka här för att komma till den rätta sidan.

7 thoughts on “Jag vann!

  1. Hej hopp, kikar in som ny här och tänkte, jaså kan man vinna där.. För jag var så less på alls gilla och dela.. Men då går det att vinna. kikar vidare, lämnar ett spår och hoppas du vill göra detsamma.. Allt gott.

    • Hej! Du är välkommen hit! Kul med nya besökare som lämnar avtryck :). Ja jag blev lika förvånad över att det faktiskt var någon som vann på alla dessa gilla och dela grejer.
      Ha det så bra!

  2. Hej Jenny!

    Vi blir så glada för din oerhörda tacksamhet och glädje, det värmer!
    För din info kan vi glädja dig med att bilen du hittade på vår hemsida är föregångaren till den nya som vi inte hunnit uppdatera ännu, klicka på länken så ser du hur häftig nya Clio Sport Tourer är. Den har lanserats på temat ”Passion”, visst gör den skäl för namnet? 🙂

    http://www.renault.se/bilar/personbilar/clio/nya-clio-sport-tourer/

    Vi ses när du hämtar bilen, må väl så länge!

    Bästa hälsningar Jessica med kollegor på Bildeve

    • Hej Jessica!
      Jag ska genast uppdatera bilden, tack för att du informerade mig. Ja den gör verkligen skäl för namnet! Det ska bli väldigt roligt att få köra den :D.
      Ha det så bra så hörs vi!

♥ Tack för att du lämnar en kommentar ♥

